
50% de descompte a “Symphony”, l’experiència immersiva de CaixaForum Barcelona!

Aquest juliol, les famílies sòcies de FANOC podreu gaudir amb un 50% de descompte d’una de les experiències culturals més emocionants i sorprenents de Barcelona: “Symphony”, l’experiència immersiva de CaixaForum Barcelona.
Promoció vàlida juliol i agost de 2026.
Si aquest estiu busqueu un pla familiar original, cultural i diferent a Barcelona, “Symphony” és una proposta ideal per compartir emocions, música i tecnologia en família en un espai fresc i perfecte per escapar de la calor.
“Symphony” és una experiència immersiva única que us transportarà al cor d’una orquestra simfònica gràcies a la realitat virtual i a una posada en escena espectacular. De la mà del director Gustavo Dudamel i de més de 100 músics, viureu la música clàssica d’una manera totalment nova, emocionant i molt accessible per a grans i petits.
Una activitat cultural diferent que sorprèn tant als adults com als infants i que converteix la música en una experiència visual, sensorial i emocionant. Mira el vídeo de Symphony aquí
Ideal per gaudir d’un matí o una tarda en família aquest estiu a Barcelona, combinant cultura, emocions i temps de qualitat plegats.
Preu habitual: 8 € per persona.
Promoció exclusiva per a socis FANOC: 50% de descompte, quedant en només 4 € per persona. Places limitades!
Instruccions per adquirir les entrades:
- Compra les entrades en línia aquí.
- Introdueix el codi CXFB26ACTFANOC abans de confirmar la compra.
- El dia de l’activitat, serà imprescindible presentar el carnet de FANOC.
Consulteu els horaris i la informació completa de l’activitat abans de fer la reserva.
Aprofiteu aquesta oportunitat per viure una experiència immersiva inoblidable en família aquest estiu a CaixaForum Barcelona!
