El passat mes de març FANOC va realitzar una enquesta entre les famílies nombroses de Catalunya i segons els resultats de més de 300 famílies, les 10 ofertes per a famílies nombroses que més valoren i utilitzen són les següents:
Hipercor i el Corte Inglés: ofereixen cada mes, per ser família nombrosa, un cupó mensual de 10€ de descompte directe per a compres superiors a 60€ en alimentació, neteja i perfumeria.
Caprabo: 5% de les teves compres acumulat a la teva Targeta Club Caprabo si les teves compres mensuals superen els 200 € i canastreta Benvingut Nadó doble per a famílies nombroses.
Condisline: 10€ per compres superiors a 50€ en tots els productes, del qual podràs beneficiar-te en comprar al seu supermercat online.
Carrefour: descompte de l’IVA a la compra de productes frescos amb la targeta Superfamílies de Carrefour.
Macdonalds: Ofereix un 10% de descompte en les consumicions a més de 500 restaurants de tot Espanya.
Burger King: 20% de descompte en consumicions, inclosos aniversaris, en alguns Burger King del Grup Alsea Iberia.
Volkswagen: Catalunya Wagen ofereix descomptes exclusius en 25 models de turisme i monovolum
Gocco: Ofereix 15% de descompte en les compres online
Boboli: Ofereix el 10% de descompte a tots els seus productes amb el carnet de família nombrosa.
Zoo de Barcelona: 20% a la tarifa base d’adult o de nen (només a taquilla) presentant el carnet de família nombrosa. FANOC organitza amb el Zoo un cap de setmana de famílies nombroses a l’any amb 60% de descompte en l’entrada tant d’aldults com infants.