ADOLESCO: intercanvi cultural i lingüístic

ADOLESCO organitza intercanvis entre joves de 9 a 17 anys, amb estada A FAMÍLIA des de 3 setmanes fins a 3 mesos durant tot l’any, a FRANÇA, ALEMANYA, ITÀLIA i els EUA.

A Adolesco, animem els joves a sortir de la seva zona de confort i explorar altres cultures que els aportin coneixements que obren ments i horitzons, alhora que els fan més tolerants davant de la diversitat del món.

ADOLESCO proposa compartir un espai de vida amb una família estrangera a una llar de protecció i seguretat. Les dues famílies tenen l’oportunitat d’obrir les seves llars, compartint no només la cultura i l’idioma, sinó també els valors i les tradicions.

El nostre mètode d’aparellament acurat et col·loca juntament amb un amic de la teva mateixa edat al país que triïs. Durant l’intercanvi, viuràs a la família del teu amic/ai ell/a a la teva, compartint experiències sempre junts/es. Un cop completat l’intercanvi, tindràs un amic i una família a qui podràs visitar lliurement al llarg de la teva vida.

El nostre objectiu és crear llaços d’amistat duradors mitjançant la immersió total a la cultura i l’idioma d’un altre país, amb seguiment durant tot l’intercanvi. Viure fora de casa accelera el procés de maduresa i responsabilitat. I sens dubte, el que és més important i motivador per als joves és tenir l’oportunitat de fer nous amics d’altres parts del món.

Viatja, viu i gaudeix d’una aventura divertida i segura i fes una BONA AMISTAT per tota la vida!

Les famílies associades es beneficiaran d’un descompte especial del 10% al preu de l’intercanvi. Podeu veure-la aquí.

2 comentaris a “ADOLESCO: intercanvi cultural i lingüístic”

    • Hola Jordi.
      Gracias por interesarte en nuestros intercambios.
      Adolesco realiza intercambios con familias de EEUU para jóvenes hasta los 17 años. incluídos.
      Puedes ponerte también en contacto con nosotros en nuestra página web adolesco.org
      Un saludo.

      Respon

Feu un comentari