
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Passeu un dia fantàstic al Parc Sant Hilari Aventura en família! Nens gratis i adults descompte del 28% en el Parc d’Aventura
5 abril, 2019 / 3:00 am - 7 abril, 2019 / 7:00 pm

Un espai d’entreteniment rodejat de naturalesa, on podreu gaudir del turisme actiu amb diferents activitats multi aventura. Gaudireu d’un dia en família en un paratge emblemàtic on la diversió i les rialles estan assegurades!
Trobareu diferents activitats, com el Parc d’Aventura als arbres amb diferents circuits adaptats per tot tipus de públic. A dalt de tot dels arbres descobrireu, a vista d’ocell un món inèdit, per damunt de tot el bosc.
Descompte exclusiu socis FANOC:
Data: 6/7 d’abril de 2019
Lloc: Parc Sant Hilari Aventura (al costat del Vilar Rural)
Descompte: Nens gratis i adults descompte del 28% (necessari reserva prèvia)
-Nens fins a 12 anys: 1 CIRCUIT GRATIS (preu real 12 €)
-Majors de 12 anys: Preu especial de 15 € (preu real 21 €)
Els circuits són de 45-60 minuts i cal que els més petits vagin acompanyats dels pares.
Més informació dels circuits, horaris i del parc a: http://www.
El Parc Sant Hilari Aventura, al costat del Vilar Rural, té zona de pícnic i si ho desitgeu, també podreu dinar al Restaurant del Vilar Rural de Sant Hilari (reserva prèvia).
El restaurant ofereix preus especials per les famílies que facin l’activitat aquell cap de setmana: Dinar bufet adult a 18€ (preu habitual 22€) i dinar bufet nen fins als 12 anys a 9€ (preu habitual 10,50 €). Cuina casolana i de proximitat, en la que podreu gaudir d’una àmplia varietat de plats.
També podeu passar la nit de divendres i/o dissabte amb el descompte d’estada pels socis de FANOC del 15%. Recordeu que si us allotgeu 2 nits, gaudireu d’un 15% de descompte addicional al descompte FANOC. L’estada inclou el programa d’activitats del Vilar pensat per a tota la família.
Reserves: Necessària reserva prèvia a través de: info.santhilariaventura@
Registre: El registre es realitzarà a la recepció del Vilar Rural de Sant Hilari.