L’Associació de Families Nombroses de Catalunya (FANOC), en col·laboració amb What ‘s Up, va convocar un concurs de redacció per a joves i adults sobre les motivacions actuals de parlar anglès com un idioma universal, amb el qual els participants podien guanyar un curs d’anglès a What’s Up durant un any valorat en 1500 €.
Finalment, la guanyadora del concurs ha estat Montserrat Febrer de Barcelona i mare de sis fills/es que gaudirà d’un curs de What’s Up gratuït. Podeu veure aquí la seva redacció
El periode de participació va ser fins el 28 de febrer i un cop rebudes totes les redaccions es van enviar de forma anònima al jurat, format per el director de Marketing de What’s Up, una treballadora de FANOC i un membre de la junta directiva de FANOC, els quals van votar segons la redacció, contingut i creativitat de cada participant.
Els guanyadors del segon i tercer lloc han estat Nancy Fañanas i Eduard Prats respectivament, que també han rebut un premi d’un trimestre gratuït del curs d’anglès a What’s Up. Enhorabona a tot/es!
1 comentari a “Montserrat Febrer, de Barcelona i mare de 6 fills, guanya el concurs de redacció de What’s Up”
La millor!